Významný kognitivní psycholog a uznávaný autor Daniel T. Willingham přináší konkrétní a srozumitelné postupy, jak mohou pedagogové zlepšit výsledky učení svých žáků. Publikace nabízí praktické strategie podložené vědeckými poznatky, které mohou učitelé využít ve třídě.

Willingham popisuje, jak funguje mysl žáků a jak se díky tomu můžete stát lepším učitelem.

Daniel T. Willingham absolvoval psychologii na Duke University (1983) a v roce 1990 získal titul Ph.D. v oboru kognitivní psychologie na Harvard University. Je profesorem psychologie na University of Virginia, kde vyučuje od roku 1992. Napsal několik knih a jeho pojednání byla přeložena do sedmnácti jazyků. V roce 2017 ho prezident Barack Obama jmenoval členem National Board for Education Sciences.

Pro objednávku publikace prosím využijte náš e-shop www.published.cz. Cena jednoho výtisku je 359 Kč. Kniha je dostupná pouze u nás.

Formát: 240 stran, 178 × 254 × 15 mm, brožovaná, ukázka z knihy.

Původní název: Why Don’t Students Like School?: A Cognitive Scientist Answers Questions About How the Mind Works and What It Means for the Classroom

Ukázku si můžete prohlédnou kliknutím na obrázek níže.

ROZHOVOR S AUTOREM ⬇️

.